”Lippu.fin markkinointipalvelut ovat olleet suureksi avuksi. Markkinointimme tulokset ovat olleet erittäin hyviä, ja kaikki toimenpiteet ovat tukeneet toisiaan.”
TAGi on POP on Espoon oma kaupunkifestari, joka on jo löytänyt paikkansa kaupunkilaisten sydämissä. Festarin järjestäjän, Tapiolan Golfkeskus TAGin johtaja Pertti Itkonen kertoi, miten Lippu.fi on auttanut tapahtumaa menestymään.
”Olemme järjestäneet TAGi on POP -tapahtuman kahdesti – ensimmäisen kerran vuonna 2017 ja toisen kerran tänä vuonna. Lippu.fi on ollut lipunmyyntikumppanimme molemmilla kerroilla, ja etenkin tämän vuoden konsertti oli suurmenestys.
Lipunmyynti yli 10-kertaistui toisen tapahtuman myötä!
Facebook-markkinoinnnin lisäksi olemme hyödyntäneet muun muassa suorakirjeitä ja verkkokaupan mainospaikkoja. Olemme miettineet yhdessä Lippu.fin Digitoimiston kanssa, missä vaiheissa markkinointi olisi tehokkainta, ja jaksottaneet markkinointitoimenpiteet sen mukaan. Myynnin ja markkinoinnin optimoinnista onkin ollut meille suuri hyöty.
Myös EVENTIM.Analytics -ohjelma on meille erinomainen – pystymme seuraamaan lipunmyynnin kehitystä reaaliajassa, sekä maantieteellisesti että demografisesti. Ohjelma auttaa myös markkinoinnin ajoittamisessa.
Kumppanituesta olemme saaneet tukea aina tarvittaessa. Lippu.fin väki on hyvin tavoitettavissa ja erittäin avuliasta!”