Asuntomessut
Asiakkaiden tavoittamista monikanavaisesti Lippu.fin avulla - Asuntomessut
Ensimmäiset Asuntomessut näkivät päivänvalon Tuusulassa 1970. Tällöin toiminta-ajatuksena oli lisätä asuntotietoutta sekä parantaa asuntosuunnittelun ja -rakentamisen laatua. Siitä lähtien messuja on järjestetty lähes vuosittain ja joinain vuosina jopa useammat, aina tähän päivään saakka.
2020-luvulla Asuntomessujen tavoitteena on edistää hyvää asumista ja sen kestävyyttä, ja antaa oivalluksia fiksuihin asumisen ratkaisuihin. Asuntomessuilta löytyy ideoita niin energiansäästöön, sisustukseen, eri asumismuotoihin kuin kasvimaihin - eri elämäntilanteisiin ja yksilöllisiin toiveisiin sopien.
Asuntomessut valitsi Lippu.fin lipunmyyntikumppanikseen, jotta voivat keskittyä omaan ydinliiketoimintaansa entistäkin vahvemmin.
Ensimmäiset Asuntomessut näkivät päivänvalon Tuusulassa 1970. Tällöin toiminta-ajatuksena oli lisätä asuntotietoutta sekä parantaa asuntosuunnittelun ja -rakentamisen laatua. Siitä lähtien messuja on järjestetty lähes vuosittain ja joinain vuosina jopa useammat, aina tähän päivään saakka.
2020-luvulla Asuntomessujen tavoitteena on edistää hyvää asumista ja sen kestävyyttä, ja antaa oivalluksia fiksuihin asumisen ratkaisuihin. Asuntomessuilta löytyy ideoita niin energiansäästöön, sisustukseen, eri asumismuotoihin kuin kasvimaihin - eri elämäntilanteisiin ja yksilöllisiin toiveisiin sopien.
Asuntomessut valitsi Lippu.fin lipunmyyntikumppanikseen, jotta voivat keskittyä omaan ydinliiketoimintaansa entistäkin vahvemmin.
"Halusimme löytää lipunmyyntikumppaniksemme luotettavan toimijan, jonka palveluvalikoima mahdollistaa lippujen verkko- sekä porttimyynnin. Lippu.fin kautta olemme myös pystyneet vahvistamaan markkinointimixiämme tapahtumista kiinnostuneen yleisön saavuttamiseksi. Lippu.fin tekemien markkinointitoimenpiteiden kautta tavoitamme tapahtumista kiinnostunutta yleisöä entistä monikanavaisemmin", Osuuskunta Suomen Asuntomessujen kehityspäällikkö Elina Strengell kuvaa.