Lippu.fi

Asuntomessut

Asiakkaiden tavoittamista monikanavaisesti Lippu.fin avulla - Asuntomessut

Ensimmäiset Asuntomessut näkivät päivänvalon Tuusulassa 1970. Tällöin toiminta-ajatuksena oli lisätä asuntotietoutta sekä parantaa asuntosuunnittelun ja -rakentamisen laatua. Siitä lähtien messuja on järjestetty lähes vuosittain ja joinain vuosina jopa useammat, aina tähän päivään saakka.

2020-luvulla Asuntomessujen tavoitteena on edistää hyvää asumista ja sen kestävyyttä, ja antaa oivalluksia fiksuihin asumisen ratkaisuihin. Asuntomessuilta löytyy ideoita niin energiansäästöön, sisustukseen, eri asumismuotoihin kuin kasvimaihin - eri elämäntilanteisiin ja yksilöllisiin toiveisiin sopien.

Asuntomessut valitsi Lippu.fin lipunmyyntikumppanikseen, jotta voivat keskittyä omaan ydinliiketoimintaansa entistäkin vahvemmin.
"Halusimme löytää lipunmyyntikumppaniksemme luotettavan toimijan, jonka palveluvalikoima mahdollistaa lippujen verkko- sekä porttimyynnin. Lippu.fin kautta olemme myös pystyneet vahvistamaan markkinointimixiämme tapahtumista kiinnostuneen yleisön saavuttamiseksi. Lippu.fin tekemien markkinointitoimenpiteiden kautta tavoitamme tapahtumista kiinnostunutta yleisöä entistä monikanavaisemmin", Osuuskunta Suomen Asuntomessujen kehityspäällikkö Elina Strengell kuvaa.
footer logo