Raportointi ja analytiikka

Raportointityökalut mahdollistavat tehokkaan seurannan sekä myynnin edistymisen että asiakas- ja kampanjaraportoinnin osalta.

Julkaisun kuva

Hyödyntämällä analysoitua lipunmyynti- ja asiakasdataa voit ohjata myynti- ja markkinointitoimenpiteet oikealle kohderyhmälle oikea-aikaisesti. Selainpohjainen, mobiilikäyttöön optimoitu työkalu mahdollistaa myynnin edistymisen seurannan tehokkaasti mihin aikaan ja millä päätelaitteella tahansa.

Tapahtumakokonaisuuden ja yksittäisen tilaisuuden myyntiä voi seurata hintaluokittain, lipputyypeittäin ja myyntikanavittain halutulta ajanjaksolta. Myynnin kehittymistä voi helposti myös vertailla haluttujen tilaisuuksien kesken.

Järjestelmään voit myös syöttää tapahtumakohtaiset myyntitavoitteet ja seurata niiden toteutumista oman koontinäytön kautta. Raportointityökalusta on saatavilla myös asiakasanalytiikkaa lipunostajien maantieteellisten ja demografisten tietojen muodossa.

Raportointityökalu veloituksetta käyttöönne

X