Tapahtuma-alan asiakkuudenhallintajärjestelmän avulla tunnet ja tavoitat asiakkaasi. Lipunmyyntiin integroitu järjestelmä kertoo, miten ja milloin asiakkaasi kuluttavat. Myynti, seuranta, asiakassegmentointi, kanta-asiakkuus ja viestintä – kaikki samassa paketissa.
”Data Koriksen lipunostajista, faneista ja integraation avulla myös lisenssinhaltijoista löytyy Lippu.fin CRM-järjestelmästä helposti ja selkeästi. Järjestelmän viestintäominaisuudet ja ajantasainen tieto tekevät ratkaisusta tehokkaan ja monipuolisen työkalun Suomikorikselle.”
Ville Olki, asiantuntija, Suomen Koripalloliitto
Ratkaisu mahdollistaa erittäin tehokkaan, personoidun viestimisen sekä palkitsevat kanta-asiakkuusohjelmat. Oikein hyödynnettynä mainitut ominaisuudet kasvattavat asiakastyytyväisyyttä samalla lisäten asiakkuuden kannattavuutta.
Enemmän tuottoja
Ratkaisussa hyödynnetään kansainvälisesti toimivaksi todettuja malleja. Osuvammalla markkinoinnilla, tehokkaammalla asiakaspalvelulla sekä asiakkaan sitouttamisella lisäät tuottoja.
Tehokas toiminta
Koko prosessi B2B-myynnistä kuluttajamarkkinointiin samassa järjestelmässä tehostaa ajankäyttöä ja tekee työnteosta organisoitua.