Markkinointipalvelut

Lippu.fin kumppanina pääset hyötymään valtavasta datamassasta, monikanavaisesta markkinoinnista ja nostamaan tapahtumasi myynnin uudelle tasolle!

6 %

koko tapahtumalippukaupan verkkoliikenteestä Suomessa

2 milj.

vierailua verkkokaupassa vuosittain

0.36 milj.

rekisteröitynyttä asiakasta

94 000

uutiskirjeen tilaajaa

Lippu.fi

TEILLÄ ON TAPAHTUMA. MEILLÄ ON SILLE YLEISÖ.

Myy tapahtumasi liput juuri oikeille henkilöille ja tavoita uusia yleisojä

Lippu.fin Digitoimisto on erikoistunut tarjoamaan markkinoinnin palveluita tapahtuma-alalla erityisesti digitaalisissa kanavissa. Kuluttajien ostokäyttäytymisen muuttuessa myös markkinoinnin on sopeuduttava, minkä vuoksi digimarkkinoinnin palvelut ovat erityisen tärkeitä. Meillä on käytössämme tapahtuma-alan lipunostajadataa laajasti koko Suomen alueelta, mitä hyödynnämme segmentoinnissa, markkinoinnin kohdentamisessa sekä analysoinnissa.

Tavoita tapahtumistasi kiinnostuneet yleisöt ja laajenna asiakaskuntaasi.

Tunnemme lipunostajat ja tiedämme, millaisiin elämyksiin he ostavat lippuja. Siksi tavoitamme juuri sinun tapahtumastasi kinnostuneet henkilöt oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja maksimoimme tapahtumasi lipunmyynnin. Lippu.fi on Suomen suurin yleisön ja elämysten kohtaamispiste. Verkkokaupassamme vieraillaan vuosittain yli 20 miljoonaa kertaa.

Ulkoiset mediat

Spotifylla tavoitat nuoren kohderyhmän

Lippu.fin kautta tapahtumallesi voidaan tehdä ääni- ja display-mainontaa Spotifyssa. Äänimainos Spotifyssa toimii samaan tapaan kuin radiomainos, mutta kohdennus pystytään tekemään tarkemmin, ja hinta on edullisempi. Kun haluat tavoittaa alle 34-vuotiaat pääkaupunkiseudulta, on Spotify-mainonta loistava lisä tapahtumasi markkinointiin!

YouTube – välitä tapahtumasi tunnetta videolla

YouTube on yksi Suomen suosituimmista verkkosivuista, ja siellä vietetään enemmän aikaa kuin esimerkiksi television parissa. Siksi YouTube on valintasi, kun haluat kertoa tapahtumastasi videon muodossa valitulle yleisölle. Lippu.fi-datan avulla tavoitamme juuri oikeat katsojat tapahtumasi videolle kustannustehokkaasti.

Facebook- ja Instagram Stories -postaukset

Seuraajamme janoavat jatkuvasti uutta tietoa tulevista keikoista sekä kulttuuri- ja urheilutapahtumista. Stories-postaus Lippu.fin Facebookissa tai Instagramissa soveltuu erinomaisesti tapahtuman nostamiseen sovellusten käyttäjien feedeihin ja viime hetken muistutuksiin.

Display- ja videomainonta – näkyvyyttä Suomen suosituimmilla verkkosivustoilla!

Haluatko tapahtumallesi näkyvyyttä Suomen suosituimmilla verkkosivustoilla ja sovelluksissa? Lippu.fi-digitoimiston display- ja videomainonnan avulla se onnistuu! Saat näkyvyyttä useilta verkkosivustoilta tai sovelluksista valtakunnallisesti tai paikallisesti. Display- ja videomainonta soveltuu erityisesti suurten tapahtumien markkinointiin ja pitkäkestoisiin tuotantoihin.

TikTok-kampanjat

Lyhytvideoistaan tunnettu TikTok on saavuttanut Suomessa jo 1,2 miljoonaa käyttäjää, mikä nostaa sen relevantiksi markkinointialustaksi. TikTok on erityisesti alle 24-vuotiaiden suosiossa, mutta löydät sieltä jo vanhemmankin yleisön. Pystymme hyödyntämään kohdennuksissa lipunostajadataa sekä TikTokin omia kohderyhmiä.

Kattomarkkinointi

Lippu.fin monipuolinen ja kattava lähestymistapa kattomarkkinoinnin toteuttamiseen tarjoaa ainutlaatuisen tavan tapahtumallesi hyötyä laajasta lipunostajakunnasta ja kohdennetuista markkinointistrategioistamme.

Tapahtumasi ovat näkyvillä ajankohtina, jotka on tunnistettu tärkeimmiksi sesongeiksi.

Tavoitat valtavan määrän yleisöä, joka ei vielä tiedä, mihin tapahtumaan haluaisi seuraavaksi lähteä. Hyödyt myös monikanavaisuudesta, kun kattomarkkinointi tavoittaa kuluttajat oikealla hetkellä, oikeassa paikassa ja useissa eri kanavissa.

Lippu.fi-brändi

Teemme vuosittain bränditutkimusta, jonka kohderyhmänä ovat kulttuuri-, viihde- ja urheilutapahtumissa käyvät 18-70-vuotiaat henkilöt ympäri maan. Viimeisin tutkimus tehtiin helmikuussa 2023.

Jopa 67 % tapahtumalippujen ostajista käyttää lippu.fi-verkkokauppaa eli kumppaninamme tavoitat jatkossakin potentiaaliset asiakkaasi.

Tutkimuksen mukaan asiakkaat kokevat Lippu.fi-verkkokaupan ennen kaikkea nopeana ja helppona asiointikanavana.

Vastaajista 33 % muistaa nähneensä Lippu.fin mainontaa ja siihen suhtaudutaan positiivisesti.

Mainonnan koetaan onnistuvan houkuttelemaan elämysten pariin herättämällä mielenkiintoa tapahtumia kohtaan.

footer logo