Markkinointi

Lippu.fi myy eniten tapahtumalippuja Suomessa. Panostamme monikanavaisiin ratkaisuihin, joiden avulla tapahtuma löytää yleisönsä ja kuluttaja juuri ne tapahtumat, jotka häntä kiinnostavat. Teemme tuloksellista markkinointia verkossa ja siitä todisteena on yli 10 miljoonaa käyntikertaa lippuja myyvässä verkkokaupassamme vuosittain.

 

Käytämme uusinta teknologiaa, koneälyä ja big dataa tehokkaaseen lipunmyyntiin, verkkomainontaan, asiakasviestintään, markkinointiin ja kuluttajapalveluun. Lippu.fin emoyhtiöllä, CTS Eventimillä, on laajat kehitysresurssit ja saamme edelläkävijöinä käyttöömme uusia innovatiivisia ratkaisuja markkinointiin, lipunmyyntiin, analytiikkaan ja raportointiin.

Image
Markkinointi

Bannerimainonta

Jopa 1,3 miljoonaa käyntiä kuukauden aikana! Lippu.fi-etusivulla on kuusi erilaista mainospaikkaa, joita voidaan kohdentaa paikkakunnan ja/tai segmentin mukaan.


Oppiva verkkomainonta

Tavoita tapahtumastasi kiinnostuneet kuluttajat reaaliajassa mainospaikasta tai verkkosivusta riippumatta! Oppivan verkkomainonnan ja tekoälyn avulla tunnistamme ne verkkosivut, missä tapahtumasi lipunostajat vierailevat ja Moment Scoring -tekniikan avulla osaamme näyttää heille bannereita juuri otollisimpana lipun ostohetkenä.


SÄHKÖPOSTIMARKKINOINTI

Lippu.fillä on laaja rekisteri markkinointiluvallisista lipunostajia, jotka tavoitamme kohdennetuin uutis- ja suorakirjein.


PALVELUVIESTINTÄ JA HENKILÖKOHTAISET SUOSITTELUT

Lippu.fillä on jatkuvasti käynnissä useita päivittäisiä, markkinointiautomaation avulla toteutettuja palveluviestiohjelmia. Näiden viestien avausprosentti on erittäin korkea, ja jokaisessa viestissä nostetaan esiin myös kuluttajan kiinnostuksen mukaisia, henkilökohtaisia tapahtumasuosituksia.


SOSIAALINEN MEDIA

Lippu.fin sosiaalisen median kanavissa jaetaan kuluttajille tietoa myynnissä olevista tapahtumista, järjestetään huomiota herättäviä arvontoja sekä palvellaan lipunostajia ensiluokkaisesti. Lippu.fin somekanavilla (Facebook, Instagram ja Twitter) on lähes 35 000 seuraajaa. Meidän kauttamme toteutetussa sosiaalisen median mainoskampanjassa voidaan hyödyntää ainoastaan lippu.fin hallussa olevaa kattavaa dataa ja some-tiimin osaamista tapahtumien markkinoinnista sosiaalisessa mediassa. Räätälöimme jokaisen some-kampanjan erikseen. Vain me pystymme optimoimaan kampanjoita suoraan lipunmyyntiä kohden.


FANTICKET

Fanticket on näyttävä, laadukkaalle paperille painettu valokuvatasoinen lippu, josta jää kävijälle upea muisto tapahtumasta. Tapahtumat, joissa on käytössä FanTicket, saavat erityisnäkyvyyden lippu.fissä ja mobiilikaupassa. FanTicket on myynnissä vain verkkokaupan kirjelippuina.


Kysyttävää koskien markkinointia?

Ota yhteyttä markkinoinnin ammattilaisiimme: digitoimisto@lippu.fi


Koskeeko asiasi lippujen ostamista tai muuta tapahtumiin liittyvää?

Asiakaspalvelumme yhteystiedot löydät täältä