Lippu.fi

Lippu.fin Kumppanipäiviä vietettiin Vanajanlinnassa

Lippu.fin perinteiset Kumppanipäivät järjestettiin tänä vuonna Vanajanlinnassa Hämeenlinnassa aurinkoisissa merkeissä.

Hero image
Tapahtuma kokosi yhteen yli 100 osallistujaa ympäri Suomen Vanajanlinnan upeisiin puitteisiin.

Tämän vuoden seminaarin aloitti Lippu.fin toimiala-analyysin julkistus. Lippu.fin Riku Uljala esitteli, mitä vuoden 2023 data kertoo lipunmyynnistä ja tapahtumista Suomessa. Kerromme toimiala-analyysistä kaikille lisää myöhemmin! Mielenkiintoisella datalla jatkettiin Sponsor Insightin Klaus Virkkusen johdolla, kun hän kertoi suomalaisten kiinnostuksesta tapahtumiin ja eri genrejen vahvuuksien tunnistamisesta. Red Carpet Brand Alliances Oy:n toimitus- ja kumppanuusjohtaja Risto Oksanen johdatteli meidät tapahtumakumppanuuksien uusien haasteiden äärelle puheenvuorossaan kumppanuusstrategian merkityksestä.

Insaitin Mika Käyhtyn puheenvuorossa paneuduttiin sosiaalisen median merkitykseen nyt ja tulevaisuudessa. Lipunmyyntijärjestelmän käyttäjät kokoontuivat omaan workshopiin Lippu.fin Susanna Laitalan ja CTS Eventimin Lisa Hollandin ja Martin-Christian Heilgenbergin johdolla. Molemmat teemat herättivät paljon aktiivista keskustelua.

Markkinointiteemalla jatkettiin, kun Nelonen Media Liven Matti Markkola kertoi onnistuneen keikkamarkkinoinnin elementeistä aina suunnittelusta toteutukseen mielenkiintoisen case-esimerkin kautta.

Seminaaripäivän päätti paneelikeskustelu, jossa kulttuuri, live ja urheilu kohtasivat. Keskustelijoina olivat Fullsteam Agencyn Tuomo Tähtinen, Taitoluisteluliiton Salla Mäkelä, Helsingin Kaupunginteatterin Kari Arffman, Tamhockey Oy:n / Tapparan Hannu Vuorinen ja Nelonen Media Liven Matti Markkola. Paneelikeskustelua moderoi Lippu.fin Esa Vedenkannas.

Lippu.fin Kumppanipäivät juonsivat Anne Haarla ja Suvi Vuorinen.

Innostavan päivän päätteeksi kokoonnuttiin viettämään iltajuhlaa Vanajanlinnan Juhlapaviljonkiin illallisen sekä musiikin ja tanssin merkeissä. Lisäksi palkitsemme Kumppanipäivillä vuosittain Vuoden kumppanin sekä Vuoden markkinointiteon. Lippu.fin Vuoden kumppani 2024 on Savonlinnan Oopperajuhlat. Vuoden markkinointiteosta palkittiin Helsingin Kaupunginteatteri.

Lämmin kiitos kaikille osallistujille kohtaamisista!

(kuvat: Petri Mast)
footer logo